Shop an extra 60,00 to get free shipping!

Store temporarily closed  due to Corona Orders shipped within 2 days 

Customer Service

Bezorging

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen.
Helaas is het in deze corona tijden drukker voor ons & kan het langer duren vooraleer je uw pakketje ontvangt. Dit kan tot 2 a 3 dagen duren. Ook bij Bpost is het drukker dan normaal. Bedankt alvast voor uw begrip en geduld.

Zodra je pakket ons kantoor verlaat, ontvang je hierover een mail. Ook zal je de dag van verzending een mail ontvangen van Bpost met daarin een tracking code. Zo kan je gemakkelijk uw pakketje volgen.

Moet ik verzendingskosten betalen?

Wanneer je een bestelling boven de 60 euro plaatst betaal je geen verzendkosten. Plaats je een bestelling van onder de €60,00 euro? Dan betaal je 3 euro verzendingskosten.

Je kan ook kiezen voor afhaling in de winkel & dan betaal je geen verzendingskosten.
Je zal een mail ontvangen van zodra het klaar ligt voor afhaling.
Je kan jouw pakketje afhalen van maandag tem vrijdag van 10u tem 15u45 en op zaterdag van 9u30 tem 14u30. Adres: Parkplein 1 Gent.

Kan ik mijn adres wijzigen?

Helaas kan ons systeem geen wijzigingen meer aan orders aanbrengen zodra ze geplaatst zijn. We willen dan ook benadrukken om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt.

Kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of te annuleren.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track & trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering.

Heb je geen tracking ontvangen? Mail ons naar info@charlines-closet.be

Volgens tracking werd mijn pakket geleverd maar ik heb niets ontvangen. Wat nu? 

Mail ons naar info@charlines-closet.be. Wij zullen een klacht indienen bij Bpost en zij zullen dit onderzoeken. Van zodra ze nieuws hebben of uw pakket gevonden hebben, zullen ze ons op de hoogte brengen. Wij vergoeden geen verloren pakketjes.

Ik heb een mail ontvangen dat mijn bestelling verstuurd werd maar volgens tracking wordt het nog steeds klaargemaakt door afzender. Hebben jullie dit niet opgestuurd? 

Van zodra je een verzendmail ontvangen hebt, ligt uw pakketje klaar om aan de postbode te geven. Elke dag brengen we de pakketjes naar de postbode die dit dan naar het distributiecentrum brengt. Op dit moment werd er nog niets ingescand. Indien er na enkele dagen nog geen wijziging is op uw track & trace, is er iets misgelopen in het sorteercentrum waar normaal de eerste scan gebeurt. In dit geval moeten we ook een klacht indienen en gaan ze dit onderzoeken voor jou.

Ik heb een bestelling geplaatst en gekozen voor afhaling in de winkel. Wanneer kan ik om mijn pakketje komen?

Je zal een mail ontvangen van zodra het klaar ligt voor afhaling.
Je kan jouw pakketje afhalen van maandag tem vrijdag van 10u tem 15u45 en op zaterdag van 9u30 tem 14u30.

Charline’s Closet is niet verantwoordelijk voor het verlies of beschadiging van uw pakketje.

Heb je nog een vraag? Mail ons naar info@charlines-closet.be